Тема 3. Первинне спостереження, документація та інвентаризація.
Документація господарських операцій
A01: Первинні документи це:
1. процес оформлення господарських операцій відповідними документами;
2. процес спостереження, вимірювання об’єктів обліку і реєстрація одержаної економічної інформації;
3. письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
A02: 3 нижче приведених документів назвіть первинний документ:
1. прибутковий касовий ордер;
2. Звіт про рух продуктів і матеріалів;
3. журнал-ордер №1.
A03: Які види облікових робіт включає бухгалтерська обробка документів:
1. перевірку, таксування, групування, зведення, контирування документів;
2. перевірку; таксування документів;
3. перевірку, зведення, контирування документів.
A04: Що розуміють під документооборотом:
1. проходження документами значної кількості етапів;
2. рух документів від моменту складання на даному підприємстві або одержання зі сторони до використання для бухгалтерських записів і передачі в архів;
3. упорядкованість руху документів та своєчасного одержання їх для бухгалтерських записів?
A05: Хто здійснює контроль за виконанням графіку документообороту:
1. особа уповноважена головним бухгалтером;
2. керівник підприємства;
3. головний бухгалтер?
A06: Документація:
1. спосіб оформлення господарських операцій документами;
2. підшивка документів;
3. упорядкований рух документів.
A07: Реквізити документів:
1. підстава для відображення господарської операції;
2. показники, що містяться в документі і характеризують операцію;
3. згруповані показники.
A08: Уніфікація документів:
1. встановлення для бланків однотипних документів однакового, найбільш раціонального розміру;
2. встановлення порядку запису господарських операцій в документ;
3. розробка єдиних форм документів для оформлення однотипних господарських операцій на підприємствах і в організаціях різних галузей і форм власності.
A09: Стандартизація документів:
1. встановлення для бланків однотипних документів однакового, найбільш раціонального розміру;
2. розробка єдиних форм документів для оформлення однотипних господарських операцій на підприємствах і в організаціях різних галузей і форм власності.
3. послідовність заповнення реквізитів в документі.
A10: Перевірка документів по суті полягає:
1. встановленні повноти і правильності заповнення всіх реквізитів документів, достовірність підписів посадових осіб;
2. у встановленні господарської доцільності і законності операції, оформленої документом, дотримання установчих документів, кошторису, норм, розцінок, лімітів;
3. перевірці всіх арифметичних підрахунків.
A11: Таксування полягає в:
1. об’єднанні однорідних за змістом первинних документів у групи і їх запис в групувальні відомості для визначення загального підсумку по кожній групі;
2. зазначенні кореспондуючих рахунків, на яких повинна бути відображена господарська операція, оформлена документом або групою;
3. проставлення у відповідних графах документа ціни і суми, тобто грошової оцінки оформлених натуральних показників господарської операції.
A12: На підприємстві можуть бути архіви:
1. постійні і поточні;
2. тільки поточний;
3. тільки постійний.
A13: Справи у тимчасове користування з архіву видають:
1. з дозволу головного бухгалтера;
2. з дозволу керівника;
3. на вимогу ревізора.
A14: Які бухгалтерські документи можна знищувати:
1. термін зберігання яких закінчився;
2. які зберігаються понад 3 роки;
3. термін зберігання яких закінчився, за якими державна податкова інспекція провела перевірку і які не стосуються слідчих або судових справ.
Завдання |
Відповіді |
A01 |
3 |
A02 |
1 |
A03 |
1 |
A04 |
2 |
A05 |
3 |
A06 |
1 |
A07 |
2 |
A08 |
3 |
A09 |
1 |
A10 |
2 |
A11 |
2 |
A12 |
1 |
A13 |
2 |
A14 |
3 |
Тема 3. Первинне спостереження, документація та інвентаризація.
Інвентаризація активів, зобов'язань підприємства
A01: Інвентаризація передбачає:
1. підтвердження правильності та достовірності даних бухгалтерського обліку і звітності;
2. встановлення змін майна, коштів, зобов’язань, які виникають між даними поточного обліку і фактичною наявністю;
3. перевірку фактичної наявності майна, коштів, зобов’язань і порівняння цієї наявності з записами на рахунках бухгалтерського обліку.
A02: Залежно від повноти охоплення об’єктів розрізнюють інвентаризацію:
1. обов’язкову;
2. повну і часткову;
3. повну.
A03: Відповідальність за організацію проведення інвентаризації на підприємстві несе:
1. матеріально-відповідальна особа;
2. головний бухгалтер підприємства, установи;
3. керівник підприємства, установи.
A04: Обов’язково інвентаризація проводиться у таких випадках:
1. при визначенні проведення інвентаризації власником (керівником) підприємства;
2. за проханням матеріально-відповідальної особи;
3. перед складанням річної фінансової звітності.
A05: Дані про фактичну наявність матеріальних цінностей відображають в:
1. інвентаризаційному опису;
2. відомості результатів інвентаризації;
3. актах контрольної перевірки інвентаризації.
A06: У порівнювальній відомості відображають:
1. результати інвентаризації;
2. лишки, нестачі;
3. дані про фактичну наявність майна, коштів, зобов’язань.
A07: Убуток цінностей в межах встановлених норм природного убутку списується:
1. рішенням керівника підприємства;
2. на фінансові результати;
3. на витрати виробництва, обігу та за рішенням керівника підприємства.
A08: Понаднормові нестачі цінностей з вини осіб списуються:
1. на винних осіб за обліковими цінами;
2. на винних осіб за цінами, за якими обчислюється розмір шкоди згідно діючому законодавству;
3. за рішенням керівника підприємства.
A09: Лишки матеріальних цінностей:
1. оприбутковують і зараховують в доходи підприємства;
2. збільшують прибуток підприємства.
3. оприбутковують на збільшення витрат від іншої операційної діяльності.
A10: Протокол інвентаризаційної комісії про результати інвентаризації затверджується в строки:
1. після закінчення інвентаризації;
2. 5-ти денний термін після закінчення інвентаризації;
3. не пізніше грудня місяця звітного року.
A11: Яким бухгалтерським записом відображають лишки виробничих запасів, виявлені інвентаризацією:
1. Дт 20 Кт 79;
2. Дт 719 Кт 20;
3. Дт 20 Кт 719?
A12: Яким бухгалтерським записом відображають віднесення суми нестачі запасів на винну особу:
1. Дт 375 Кт 716;
2. Дт 947 Кт 20;
3. Дт 375 Кт 79.
Завдання |
Відповіді |
A01 |
3 |
A02 |
2 |
A03 |
3 |
A04 |
3 |
A05 |
1 |
A06 |
2 |
A07 |
2 |
A08 |
2 |
A09 |
1 |
A10 |
2 |
A11 |
3 |
A12 |
1 |